ترفندهای اینترنت
 
((دنیای مجازی و تکنلوژی))
وبلاگ تخصصی کامپیوتر مــــاهنشـــــــان

افزایش سرعت اینترنت

تا حالا شده از سرعت پایین اینترنت و دانلود ناراضی باشید ؟ مسلما جواب اکثر کاربرایی که از Dial Up استفاده میکنند "بله" هست.این توضیحات در مورد ویندوز XP هستند و بر روی سیستم عامل ایکس پی تست شده اند.
استارت منو را کلیک کنید بعد کنترل پنل را باز کنید در پنجره کنترل پنل روی ایکون Phone and Modem Options کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز شود در این پنجره به سربرگ Modems رفته و مودم خود را انتخاب کنید دقت کنید که اگر در این پنجره چند گزینه دارید و نوع مودم خود را هم نمیدونید ببینید کدام گزینه با Com3 معرفی شده همان گزینه را انتخاب کنید بعد کلید Properties را بزنید تا پنجره مربوط به مودمتان باز شود در این پنجره به سربرگ Advanced بروید و در کادر Extra initialization commands عبارت AT&FX را با حروف بزرگ تایپ کنید سپس پنجره های باز شده را ok کنید . تا اینجا مربوط به سرعت اینترنت بود ادامه مطلب مربوط میشه به سرعت دانلود . برای بالا بردن سرعت دانلود ابتدا استارت منو را باز کرده سپس بر روی کنترل پنل کلیک کنید تا پنجره کنترل پنل باز شود در این پنجره بر روی ایکون Display کلیک کنید تا پنجره Display Properties باز شود سپس در این پنجره به سربرگ Desktop رفته و کلید Customize Desktop را بزنید تا پنجره Desktop Items باز شود در این پنجره به سربرگ Web رفته و کلید Properties را بزنید تا پنجره My Current Home Page Properties باز شود در این پنجره به سربرگ Download بروید و گزینه Limit hard-disk usage for this page to را فعال کرده و مقدار عددی آن را از 500 به 5000 تغییر دهید . حالا به اینترنت وصل شوید و سرعت اینترنت خود را امتحان کنید.

 


جستجو و دسترسی سریع به سایتها با ۲ ترفند جدید در فایرفاکس

مرورگر موزیلا فایرفاکس شاید دیگر نیازی به معرفی نداشته باشد. دانلودهای فراوان و رضایت کلی کاربران از این مرورگر ، فایرفاکس را به سمبلی از اینترنت سریع تبدیل کرده است. اما فایرفاکس باز هم راه هایی برای بهینه سازی استفاده دارد. دسترسی سریعتر به سایت های مورد علاقه شما و جستجوی سریع در این سایتها دو ترفندی است که تقریبأ ۹۹% کاربران از آن بی اطلاعند و این قابلیت های جالب فایرفاکس به نوعی در پشت مه باقی مانده است. هم اکنون قصد داریم به معرفی این دو ترفند بپردازیم.

در فایرفاکس قابلیتی نهفته است که شما میتوانید تنها با وارد کردن یک حرف و فشردن Enter به صفحه مورد نظر خود مراجعه کنید.
برای این کار از منوی Bookmarks به Organize Bookmarks بروید.
در پنجره باز شده ، بر روی New Bookmark کلیک کنید.
در عبارت Name ، نام سایت مورد نظر مثلأ Fu۲۰ ، در تب Location آدرس سایت مثلأ http://www.Fu۲۰.com و نهایتأ در قسمت Keyword حرف یا واژه کوتاهی که قصد دارید با وارد کردن آن مستقیمأ به این سایت وصل شوید را وارد کنید. مثلأ برای ورود به بسوی آینده ، میتوانید حرف F را وارد کنید. ( از حروف فارسی نیز در این قسمت میتوانید استفاده کنید.)
حال در صفحه اصلی فایرفاکس و نوار آدرس ، حرف F را وارد کرده و Enter بزنید.
خواهید دید مستقیمأ به آدرس بسوی آینده که وارد کرده بودید روانه خواهید شد.

ترفند فوق برای ورود مستقیم به یک سایت بود. اما ممکن است شما قصد داشته باشید مستقیمأ و بدون ورود به سایت خاصی محتویات آن را از طریق فایرفاکس جستجو کنید.
برای این منظور ابتدا باید سایت مورد نظر را توسط فایرفاکس باز کنید.
اکنون باید در صفحه سایت مورد نظر به دنبال یک فیلد باشید. ( منظور از فیلد به زبان ساده فضاهایی است که شما امکان تایپ یک عبارت را دارید.)
به فرض برای جستجوی سریع در سایتی مانند Wikipedia به صفحه اصلی سایت یعنی http://www.wikipedia.org مراجعه کنید.
بر روی فیلد مخصوص جستجو راست کلیک کرده و Add a Keyword for this Search را انتخاب کنید.
در پنجره کوچک باز شده نام سایت (در اینجا Wikipedia) و در قسمت Keyword کلمه کلیدی که از آن برای جستجو استفاده خواهید کرد مثلأ W را وارد کنید.
کار تمام است.
اکنون کافی است در آدرس بار فایرفاکس ، عبارت W را وارد کنید ، یک فاصله تایپ کنید و سپس واژه مورد جستجوی خود مثلأ Iran را وارد کنید.
اتوماتیک وار ، واژه Iran در ویکی پدیا جستجو خواهد شد.
نحوه کار در سایر سایت ها نیز به همین منوال است.

 


پاک کردن آیدی یاهو

چگونه می توان ايميل یا آيدی خود را برای هميشه از سايت ياهو پاک کرد این عمل بايد با دقت زياد انجام شود زيرا در صورت پاک شدن هیچ راهي برای باز گرداندن ايميل ها و يا سرویس های قبلي خود نيست .پس قبل از اين كاری فکر هاي خود را بکنيد که در آخر پشيماني سودی ندارد.البته بعد از آن شما مي توانيد ايميل جديد درست کنيد برای پاک كردن ای دی خود وارد اين صفحه شده ودر آنجا نام كاربری و اسم رمز خود را وارد كنيد سپس با وارد كردن مجدد پسورد آي دي مورد نظر روي accept كليك كنيد تا آي دي مورد نظر براي هميشه پاك شود..براي باز گرداندن مجدد بايد دوباره در ياهو ثبت نام كنيد.

 

 


از بین بردن محدودیت های تایپ در یاهو مسنجر

۱-وارد ياهو مسنجر شده و با آي دي خودتون Sign In كنيد.

۲-روي New Status Messege كليك كنيد.

۳-پس از نوشتن متني (تا حدي كه سطر اول پر شود) به جاي ok يا Enter دكمه:

Ctrl+Enter رو همزمان با هم فشار دهيد تا به سطر بعدي برويد . در اين سطر هم متني تايپ كنيد و به

 همين ترتيب ميتوانيد تا ۲۰ سطر ادامه دهيد ولي به اين نكته توجه كنيد كه كل متن در ياهو مسنجر نشان

 داده نميشود و براي ديدن آن بايد موس را روي اي دي خودتون چند لحظه نگه داريد تا كل متن نشان داده

 شود .

 


مجانی کردن اینترنت

ابتدا تنضيمات ايترنت كه به صورت اتوماتيك نصب كرديد را حذف كرده مراحل زير را دنال كنيد.... مسیر زیر را دنبال کنید : منو > تنظیمات > اتصال > اشتراک های دیتا > اشتراک جدید سپس یک اسم وارد کنید ، مثلا Irancell ؛ سپس برروی دکمه ادامه کلید کنید ، GPRS رو انتخاب کنید و در صفحه جدید GPRS APN رو با کلمه gprs مقداردهی کنید . دکمه ذخیره (Save) را زده و به صفحه اشتراک های دیتا برگردید ، حالا اسم کانکشنی را که ساختید پیدا کرده و آن را انتخاب کنید (دایره کناری آن توپر شود). دوباره به تنظیمات > اتصال برگردید و این دفعه تنظیمات اینترنت رو انتخاب کنید ، گزینه تنظیم جدید را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه جدید شوید ، نامی برای تنظیم انتخاب کرده ، ok کنید و سپس از قسمت اشتراک ، همان اشتراکی را انتخاب کنید که قبلا ساختید در اینجا Irancell می باشد ، دکمه ذخیره را انتخاب کنید و به صفحه تنظیمات اینترنت برگردید ، سپس همان تنظیمی را انتخاب کنید که در بخش قبل ساختید (دایره کناری تنظیم باید توپر شود). حالا به منوی اصلی برگشته و گزینه اینترنت (شکل کره زمین) رو انتخاب کنید منتظر بمانید تا اتصال صورت گیرد. برای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنید !!!! در اخر هم پيسي سوييت را نصب كرده وبه اينترنت متصل شويد
  

 


 از گوگل بپرسید ساعت دقیقا چنده

برای اطلاع از ساعت محلی خودتون کافی است تنها عبارت what time is it را در نوار جستجو وارد کرده و بر روی دکمه Search کلیک کنید .

در این صورت اولین چیزی که قبل از نتایج بدست آمده مشاهده خواهید کرد ساعت دقیق محلی که شما هستید است .

همچنین اگر قصد دارید ساعت محلی کشور یا شهر دیگری را بدست آورید کافی است در جلوی عبارت what time is it را بنویسید . مثلا برای نمایش ساعت فعلی در شهر پاریس عبارت what time is it Paris را تایپ کنید .

البته گوگل حتما باید به زبان انگلیسی باشد.

 


هاست رایگان

با اینکه در اینترنت سایت های فراوانی (ایرانی و خارجی) جهت آپلود فایل و اختصاص فضای رایگان وجود دارد ولی به هر حال هر کدام از این سایت ها مشکلات خاص خودشان را دارند. مثلاً پهنای باند کم در سایت های ایرانی و بنر های تبلیغاتی در سایت های ارائه دهنده هاست رایگان خارجی. اما امروز می خواهیم در سایت شاهوار یک سایت عالی در این زمینه را به شما کاربران معرفی کنیم که امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

 منبع : شاهوار دات نت

از امکانات این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اختصاص ۲۰ گیگابایت هاست رایگان با پهنای باند ماهیانه ۱۰ گیگابایت
  • پشتیبانی از PHP و بانک اطلاعاتی SQL
  • پشتیبانی از نصب انواع اسکریپت
  • عدم تبلیغات در هاست اختصاص داده شده به کاربران
  • امکان اتصال به دامنه (به راحتی تنها با تهیه یک دامنه می توانید از هاست رایگان بهره مند شوید)

جهت استفاده از امکانات سایت لطفاً به سایت FatFreeHost.com  مراجعه نمائید و یا جهت عضویت در سایت اینجا را کلیک کنید. دقت کنید جهت اتصال به دامنه می بایست دی ان اس ها را مطابق با دی ان اس های ارائه شده در این سایت و از طریق کنترل پنل دامنه ی خود تنظیم نمائید.

 


 استفاده بیشتر از کارت اینترنت

براي اين کار به اين گونه عمل مي کنيم:

start=====run====system.ini

بعد دنبال اين گزينه بگرديد [386enh]

سپس] جلوي enh رو  پاک کنيد واينتر بزنيد واينا رو اضافه کن:

 

[386enh

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024

@ number = ( 3,1,4,1,5,9)

@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )

$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )

woafont=dosapp.FON]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 19:9
عـلیرضافـــرضــی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ((دنیای مجازی و تکنلوژی)) و آدرس city-computer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 35885
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اهنگ پرده